2010. október 6., szerda

EDS 2010 Celje

Idén is elindultunk egy nagyobb megmérettetésre. Beneveztem mindkét fiamat. Már az indulás előtt volt egy kis malőr: lovagolni tanulok, kb. 1 éve. Még nem történt balesetem, de természetesen csütörtökön sikerült leesnem a lóról. Hát kissé összetörtem magam. Alig bírtam ülni, állni, de hősiesen felvezettem Őket.

Zseri ügyes és aranyos volt, Scotch mozgásban kissé makacskodott.

Az eredmény: Bírált: Sindy Pettersen (S)



Gerbeaud du Moulin de McMonique (Zseri): EDS 2010 Junior male Exc.3



Navigator du Moulin de McMonique (Scotch): EDS 2010, Open class: Very good

A bírónő nagyon a mozgást nézte, ezért Scotch makacskodásának meg is lett az eredménye. Igazából nem is mondott semmit, nem indokolt. Nekem Scotch is nagyon szép volt!

Köszönöm neked, Mary a sok segítséget, kozmetikát, biztatást! Jó volt újra találkozni a skótos barátokkal, ismerősökkel. A fájdalmaim ellenére jól éreztem magam!!!

3 megjegyzés:

  1. Örültem, hogy végre újra találkoztunk! Novemberben újra tali :)
    Ügyesek és szépek voltatok, mint mindig!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok nektek a EX4-hez, és elsősorban ahhoz a becsületes hozzáálláshoz amit tőled mindig tapasztalok, hogy bármilyen eredményt kaptok azt büszkén és hitelesen kiírod, mert ez így helyes, mélyen emelem a kalapom előtted, mindkét skót terriered gyönyörű, és biztosan gyönyörű eredményeket fogsz még nekünk ide felírni.
    Puszi
    Ági, és a sealyham csapata amit lassan csordának lehetne mondani :o)

    VálaszTörlés
  3. Ágim! Nagyon gratulálok! Ez így is szép eredmény:)) A Molnár Áginak igaza van becsülendő hogy korrekt módon kiírod az eredményt. Sok honlapon ez nem így van:( Imádom a fiúkat és még sok lehetőség van előttetek!!!!!! Puszi Mary

    VálaszTörlés