2010. május 16., vasárnap

Donji Miholjac CAC

Vasárnap elindítottam Scotch és Zseri horvát champion címeinek összegyűjtését. Ezért beneveztünk Donji Miholjacra. A legszebb az volt, hogy tőlünk mindössze 30 km-re van ez a horvát város. Így nem kellett hajnalok hajnalán kelnünk. Elterveztem, hogy reggel otthon szépen rendbe teszem a fiúk fellépő ruháját, kényelmesen elindulunk. Igen ám, de közbe szólt a természet. Nálunk is szombaton leszakadt az ég és vígasztalhatatlanuk esett egész álló nap. Éjszaka csak hallgattam, hogy süvít a szél és veri az eső az ablakokat. Bíztam benne, hogy reggel talán nem fog esni.
Aztán reggel sötét felhők és viharos szél ébresztett. DE nem esett... még. Így elindultunk. Ám mire átléptünk a határon, ismét rákezdett az eső.

Maga a kiállítás nagyon szép helyen lett volna. Egy kastély udvarában egy alborétumban rendezték. De úgy feláztatta az eső a földet, hogy csupa sár volt minden, a ringekben állt a víz. Még szerencse, hogy mi is beruháztunk egy sátorba. Így legalább nem áztunk, a kutyák is szárazak maradtak. Féltem, hogy megfáznak. De ügyesek voltak, szépen helyt álltak! Sőt! A fajta összevetésnél Attila vezette fel Zserikét!!!

Ügyesek voltak a fiúk!

Eredmény: (Bírált: Zladko Kraljic HR)

Zserbó: Best Junior, Junior BOB.

Scotch: HrCAC, BOB

Ezután gyorsan összecsomagoltunk és futás haza, mert ronggyá áztunk!
Délben már itthon ittuk a forró teát!
Fotók a fentiek miatt nem készültek. Sajnálom nagyon, mert szépek voltak! Mary megint szépen felkészítette őket! Ha lesz egy kis időm, itthon majd fotózunk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése