2009. november 21., szombat

CACIB Zagreb

Az elmúlt pár hét számomra nagyon húzósra sikerült. Emiatt nem is tudtam a blog közelébe sem jutni.
De nagy örömömre most annál jobb hírekkel tudok szolgálni: Ma Zágrábba utaztunk, ahol az volt a tét, hogy Scotch Horvátországban is Junior Champion lesz-e vagy sem. Azzal indult a nap, hogy kissé elaludtunk, így éppen időben sikerült a kiállításra érnünk. Ráadásul Attila beteg, és ez egy pasinál elég nagy gond!:)))

A felvezetésnél Scotch elég nyugtalan volt, nem tudtam, mi baja. Aztán kiderült: A ring kellős közepén könnyített magán! (... és nem a folyékony verziót!!) Azt hittem, elsüllyedek. De utána már minden rendben ment.
Nem tudom, mi volt ma, de Scotch-n kívül másik két skót is megtisztelte a ringet! Így elég akadozósra sikerültek a bírálatok.

Az eredmény:
Navigator du Moulin de Mcmonique:
Ecx1, Best Junior, Junior Best of Breed, Cruft's Qualification
Bírált: Walter Jungblut (D)

Scotch ezzel teljesítette a Horvát junior Champion feltételeit!

(Ezek a képek indulás előtt készültek, evés, ivás, séta után, nem keféltem meg szépen!) A ringben sokkal szebb volt!!!
(Arra is felhívnám mindenki figyelmét, hogy milyen kutya van a kiállítás reklámplakátjain!!!)
Mónival beszéltem telefonon és véletlenül derült ki, mi is az a Cruft Kvalifikáció! (Én azt sem tudtam, mit jelent, pedig a papír, amit kaptunk róla sejtethette volna.)

Nagyon rosszul sikerültek a ringes képek, ezen talán látható valami:

Köszönjük Neked Mary a kozmetikát!!! ... és mindenkinek, aki szurkolt nekünk!


Az elmúlt hetek más hírei:
November 7. Scotch tenyész-szemlén járt.

Eredmény: TENYÉSZTHETŐ
(Bírált: Radvánszky Katalin)


Az én felnőtt, okos, ügyes kutyám!!! Ez a kép ma készült, a kiállítás ... és fésülés után!


Azért Zserbó sem maradhat ki:)) Ez a kedvenc fotóm róla:

Rosszaságra Zserbó mindig kapható

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése