2009. november 30., hétfő

Budapest Derby 11.29.

Az év utolsó kiállításán jártunk. Mindkét fiamat vittem magammal. Scotch-t a Derby címért reméltem, Zserbókámat a kölyök osztályban indítottam.

Sajna, nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Scotch nem nyerte meg az osztályát, így nem indulhatott a Derby címért. Pedig szépen helyt állt. Ügyes és szép volt. De a bírónak az utolsó séta körben mozgásban a másik kutya tetszett jobban. Kicsit csalódott voltam, de a bíró dönt! Én meg elfogult vagyok!!!
A nagy létszámú kutya miatt leíró bírálatot nem kaptunk, így sajnos azt sem tudtam meg, a bíró mit gondolt a kutyákról, mert egy szót sem szólt. Azért jó lett volna tudni, mégis mi a véleménye! Most látom, miért is jó a leírt bírálat.

Az eredmény:

Navigator du Moulin de McMonique
K2
(Bírált: Korózs András)



Zserbó nagyon ügyes volt. Kicsit féltem, hogy nem megy majd a ringben, de nagyon édesen végigjárta a ringet, amúgy kamaszosan, cammogósan. Nem kellett vonszolni. Szépen állt.

Eredmény:
Gerbeaud du Moulin de McMonique
Nagyon ígéretes. Kölyök BIS-be javasolva
(Bírált: Korózs András)



Aztán a két fiút becsuktam a vászon kutyaboxba, hogy kicsit pihenjenek. Mi elszaladtunk kajáért. És mi történt!? A két kutyám kirágta a boxot és meglépett. Ezúton köszönöm annak az ismeretlennek, aki kikötötte a két szökevényt az asztalhoz! Így találtuk Őket 5 perccel a távozásunk után:))! De rosszul jártak, mert megvettem az első fémrácsos boxot, ami az utamba került!!!! Ez lesz a karácsonyi ajándék!!

Balra igazítás


Maradtunk a BIS-ben, gondoltam, hogy gyakorlásnak jó lesz. Bő 1 órás(!) késéssel indult a show. Zserbókám fáradt volt és úgy elaludt, mint a tej. Hát... nem sok bizalmam volt, mit csinál majd a fiú! De láss csodát!!! Zseri csodásan állt az előválasztóban, mozdulatlanul.
Aztán: Nagyon kiakadtam, mert néhány "sporttárs" direkt elénk állt, eltakarva a kutyát a bíró elől. Bemérgeltem magam és megpróbáltam helyezkedni, arrébb menni. Minden igyekezetem ellenére a bíró egyszer sem nézett a kutyára!
Jött a bevonulás: Zserbó szépen helyt állt, végigtrappolta a nagy BIS ringet, felemelt farokkal, ahogy kell. Reméltem a bírónak megtetszik a kutya, mert itt nem álltak elénk.
Jött a kiválasztás ... éééés: A bíró úgy tette meg ezt, hogy nem is nézett a kutyára!!!! MEGINT! Mint hogyha ott sem lettünk volna.
Gondolom, nem lep meg senkit, hogy Zserit nem választotta ki! Esélyt sem adott nekünk! Nagyon elkeserítő volt!

Így állt az okos kutyám! (A kép nem a legjobb minőség!)

Hát! Így sikerült az év utolsó kiállítása!
DE MAJD JÖVŐRE!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése