2009. szeptember 18., péntek

Kecskemét CACIB 09.13. vasárnap

Vasárnap mindkét fiamat neveztem a CACIB kiállításra.

Nagyon izgatott voltam, mert Zserbó most debütált és kíváncsi voltam, milyen bírálatot kap. A beállással nincs gondunk, de a séta még nagyon nem akaródzik. De azt gondolom, szépen helytállt. A bírónőnek nagyon tetszett. Csupa jót mondott Zserbóról. A baby BIS-ben is maradtunk, de délutánra annyira elfáradt, hogy egy centit sem ment a ringben. Nem baj, majd legközelebb!!!

(Sajnos a képekkel megint gondban vagyok, mert túl nagy felbontásban készítettem, emiatt nem lehet feltölteni a blogra.)


Gerbeaud du Moulin de McMonique: NAGYON ÍGÉRETES (Bírált: Dr. Sirkó Éva)


Scotch miatt is nagyon izgultam, mert Neki már csak egy CACIB-os HPJ kellett a HJCh címhez. Szerintem szépen dolgozott, bár a ringben még akad javítanivaló. A beállás egyre jobban és tovább megy, a sétával van néha gondunk, mert a szagok gyakran elvonják a figyelmét.




Navigator du Moulin de McMonique: K1, HPJ, Best Junior (Bírált: Dr. Sírkó Éva)

Scotch ezzel teljesítette a
HUNGÁRIA JUNIOR CHAMPION
feltételeit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése