2009. július 22., szerda

Szombathely CACIB

Ismét egy újabb kiállítás. Nagyon készültem, hogy minden jól sikerüljön. Az idő is a kegyeibe fogadott bennünket, mert egész héten hőség volt. Szombaton megérkezett a hidegfront esővel, de mi vasárnapra voltunk beosztva. Kellemes időnk volt, nem volt túl meleg és az esőt is megúsztuk.
Hajnali 4 óra kelés, közel 4 órás autóút után érkeztünk meg Szombathelyre.
Izgulás, pedig tudom, hogy nem szabadna, mert Scotchra is átragad. Aztán indulás a ringbe.
Az idegességemnek meg is lett az eredménye: Fordítva tettem fel az asztalra a kutyát!!! Ráadásul a bírónő nem nyúlt a kutya szájába, nekem kellett kinyitni. Hát elég bénán sikerült, mert nem is állt így kézre.

A bírónő csupa jót írt Scotchról, csak "kissé félénk" volt szerinte. (A fogmutatásnál kissé tiltakozott szegény!)

Ennek meg is lett a böjtje:

Eredmény: K2 (Bírált: Eva Simic)

Egy újabb tanulsággal gazdagabban indultunk haza. Mérges voltam magamra, mert a kutya ügyes és nagyon szép volt.
Ezúton is köszönöm Marynek a szép kozmit!









A fiúk: (Én azért nem látszom a képen, mert én vagyon a lencse MÖGÖTT!! Attila ismét nem fotózott, mert "engem figyelt"! :)) DE Ő NEM IZGUL!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése