2009. június 22., hétfő

Székesfehérvár CACIB 06.21 vasárnap

Újabb nap, új kiállítás! Ma már felkészültünk mindenre, még a télre is! Ma nagyobb falat várt ránk. 4 fiatal kan mérkőzött meg egymással. Ideges voltam, pedig tudom hogy nem lenne szabad, mert Scotchra is átragad. Ma velünk volt Mary is, nyugtatott, tanácsolt, igazított, segített ma is! (Most is nagyon hálás vagyok, köszönöm a sok segítséget Mary!!!)

A mai napon jó kis társaság jött össze. Jókat beszélgettünk, megismerkedtem más skótosokkal is. Végre élőben is találkoztam Charlie-val, a kis Sealyham terrierrel és gazdijával. (Eddig csak a blogját olvastuk.)

A mai eredményünk:
Fiatal osztály: K2 (Bírált: Dr. Sírkó Éva)



Jaj de ügyes a kutya! (A gazdi már kevésbé...!)


"Hagyj békén, unlak!!"

(Azt viszont eldöntöttem, hogy legközelebb megkérek valakit, hogy fotózzon nekünk, mert ez nem mehet így tovább!)

Délután a BIS programban Móni nevezett minket is a tenyészcsoportjába.

.... és:

McMonique kennel tenyészcsoport: II. helyezés.



Hulla fáradtan ért véget ez a hétvége. De a hibákból tanulva, újult erővel készülünk a következő kiállításra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése