2009. április 22., szerda

A nagy elhatározás

2008. október 23-n reggelre szeretett Basset hound kutyám, Arnika meghalt. Nagyon megsirattuk, meggyászoltuk. Aztán megszületett bennem a döntés: kutya kell, ((( most, azonnal!!!))) Már régóta vágytam egy karakteres, egyéniséggel bíró kutyára. ... és rádöbbentem, hogy nekem egy skót terrier KELL! Irány a net, természetesen kiskutya sehol. Hetekig böngésztem, telefonálgattam, amikor megkaptam Tóth Móni telefonszámát, hogy neki van kiskutyája!
Mónival majd egy órát beszélgettünk telefonon, ecsetelte a fajta előnyeit és nem hallgatta el a hibáit sem. Úgy gondolom, nagyon korrekt volt, nem akarta rám "tukmálni" a kiskutyát, hanem igenis gondoljam meg, mielőtt döntök!

.... és IGEN!!! Irány több 100 km-re a kiskutyáért. Megláttam ... Azonnal Ő kellett!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése